Baby 18 maanden loopt nog niet

Me-to-We Forum Forums Kinderen Baby 18 maanden loopt nog niet

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door CosmopolitanMama CosmopolitanMama 1 jaar, 6 maanden geleden.

• DesertRose
    DesertRose
    Bijdrager

Mijn dochter van 18 maanden loopt nog steeds niet. Is dat wel normaal? Overal hoor en lees ik dat kinderen gemiddeld met 15 maanden toch wel lopen, of in ieder geval hun eerste stapjes gezet hebben, maar mijn meisje maakt niet eens aanstalten. Kruipen doet ze wel en daar was ze ook niet heel laat mee (ook niet heel vroeg, maar gewoon normaal). Ze trekt zich weleens op aan de bank of de tafel, maar dat is het dan ook. Moet ik me zorgen gaan maken omdat ze nog niet loopt? Zijn hier ouders die ook kinderen hadden/hebben die op deze leeftijd nog geen stapjes zetten?

CosmopolitanMama
    CosmopolitanMama
    Bijdrager

Ach dat is wel normaal hoor!!! Niet alles op het internet vertrouwen. Volgens mij liep ik zelf pas met 24 maanden, en echt niet dat mensen dat nu nog merken…
    Het is toch hartstikke goed dat ze zich al optrekt! Dat betekent dat ze al genoeg kracht heeft in haar beentjes. Niet te veel zorgen maken denk ik altijd maar! Veel liefs

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.