Baby heeft veel kramp, wat te doen?

Me-to-We Forum Forums Baby’s Baby heeft veel kramp, wat te doen?

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Happymommy Happymommy 1 jaar, 8 maanden geleden.

• Happymommy
    Happymommy
    Bijdrager

Ik ben drie weken geleden mama geworden van mijn kleine meisje. Ze is superlief, maar helaas krijgt ze steeds meer krampjes. Ik heb wel gelezen dat dat erbij hoort en dat het vanzelf over gaat, maar ze huilt zo erg… Het lijkt iedere dag wel erger te worden. Vooral ’s avonds heeft ze er last van. Mijn man en ik lopen iedere avond uren met haar rond omdat ze gewoon niet wil slapen. Haar wegleggen gaat echt niet, dan gilt ze het hele huis bij elkaar. Ik wil haar natuurlijk graag troosten, maar niks lijkt te werken en zo langzamerhand beginnen we zelf ook een beetje op te raken. Ik ben nog aan herstellen van de bevalling en ik ben zooo moe. Heeft er iemand een tip om ervoor te zorgen dat mijn dochtertje minder last van haar buikje heeft? Een vriendin van mij zei dat we Infacol moeten gaan gebruiken, maar ik weet niet of ik daar wel in geloof. Iemand misschien toch goeie ervaringen daarmee?

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.